Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mielipide | Osuuspankin vastaus mielipidekirjoitukseen

Suur-Savon Osuuspankin vastauksena mielipidekirjoitukseen ”Pankki pysyy piilossa”:

Siirryimme tammikuun alussa palvelemaan asiakkaitamme ajanvarauksella. Kassapalveluissa voi edelleen asioida ilman ajanvarausta. Haluamme tarjota jokaiselle asioitaan hoitamaan saapuvalle asiakkaalle rauhallisen tilan ja ammattitaitoisen henkilön käymään asioita läpi, ilman jonottamista. Ajan voi varata joko verkossa tai valtakunnallisen palvelunumeron kautta ja tammikuun alussa käyttöön otetun meidän oman suoran numeron kautta. Oman puhelinnumeron käyttöönotolla haluamme parantaa saavutettavuutta, että jokainen pääsee varaamaan ajan meille tai kysymään asioita puhelimessa.

Valtaosa meidän asiakaskohtaamisistamme, noin 80 prosenttia, hoidetaan puhelimessa tai verkossa. Eli kun pankilla henkilö on työssä huoneessaan, hänellä on hyvin todennäköisesti käynnissä neuvottelu asiakkaan kanssa, vaikka asiakasta ei ole näkyvillä.

Me edellytämme koko pankin henkilöstöltä arvojemme mukaista käyttäytymistä ja tällä kertaa emme ole siinä valitettavasti onnistuneet ja esitämme siitä pahoittelut.

Maija Skön

pankinjohtaja

Suur-Savon Osuuspankki

Edellytämme koko pankin henkilöstöltä arvojemme mukaista käyttäytymistä.