Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Kangasniemellä vaihdettiin Kelan kasvokkainen asiakaspalvelu web-kameroihin — Kuntalaiset lähestyvät Kelan pääjohtajaa asiasta suoralla kirjeellä

Kangasniemellä lakkautettiin Kelan henkilökohtainen asiakaspalvelu ensin kesäksi ja sitten lopullisesti. Nyt Kangasniemen vanhus- ja vammaisneuvosto on laatinut Kelan pääjohtajalle kirjeen, jossa pyydetään mahdollistuutta kasvokkaiseen asiointiin kahdesti viikossa.

Kangasniemellä Kelan toimipaikka suljettiin ensin kesäksi, mutta sittemmin selvisi, että toimipaikan asiakaspalvelu on lakkautettu kokonaan jatkossakin.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Länsi-Savon sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 14 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Lansi-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Kymensanomat.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi