Ihan Mikkelistä jakaa mielipiteet — Brändikonseptin mukaan mikkeliläinen on lutuinen, mutta täysi peto, kun hommiin ryhdytään

Mikkeli miettii tarinaansa ja markkinointia. Kuntien mainetta tutkinut kaupunginjohtaja Timo Halonen sanoo, että mikkeliläisiä vaivaa väärä vaatimattomuus.

Kaupunginjohtaja Timo Halonen rauhoittelee Mikkelin brändi- ja imagotyön päätöksenteosta syntynyttä vääntöä. Kaupunginhallitus joutui maanantain kokouksessaan äänestämään siitä, millä otteella kaupunkia markkinoidaan. Halonen esitteli asian hallitukselle, mutta oli käsittelyn aikana itse valmis vetämään sen pois, koska näytti, että edessä on äänestys. Loppujen lopuksi äänestys johtui enemmänkin menettelystä kuin itse sisällöstä. Päättäjillä oli kuitenkin sen verran näkemyseroja, että ihan yksimielisyyttä ei syntynyt.

Mainos: Länsi-Savo

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Lansi-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Kymensanomat.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi