Oikaisu | Itä-Suomen hallinto-oikeuden tekemiä päätöksiä uutisoitiin virheellisesti KHO:n päätöksinä

Länsi-Savon verkkolehdessä torstaina 5.5. ja paperilehdessä perjantaina 6.5. sivulla 3 julkaistussa jutussa "KHO määräsi palomestarille palkkasaatavia" oli virhe. Osa jutussa kerrotuista päätöksistä oli uutisoitu korkeimman hallinto-oikeuden (KHO) nimiin, vaikka ne olivat Itä-Suomen hallinto-oikeuden päätöksiä.

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Palvelut

Ruokapaikka