Suur-Savon osuuspankki palauttaa ryhmään vietyjä palveluita omaan hoitoon – Pankki sanoo palvelujen karsimisesta aiheutuneen myrskyn laantuneen

Soitot ja syksyllä myös verkkoviestit ohjautuvat paikalliselle henkilöstölle.

Pankkipalveluitaan karsineen ja toimintatapojaan muuttaneen Suur-Savon osuuspankin ratkaisut ovat herättäneet kipakkaakin keskustelua, myönnetään pankista. Samalla kuitenkin sanotaan valtaosan asiakkaista ymmärtäneen muutokset ja asiakkaiden ottaneen digiloikkia.

Haluatko lukea koko jutun?

Tutustu digiin 2 vk maksutta ja pääset lukemaan kaikki Länsi-Savon sisällöt.

Tutustu 2 vk maksutta! Tilaa 2 vk maksutta + 8 vk 2,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Lansi-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Kymensanomat.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi