Big Brother- ja Selviytyjät-voittaja Kristian Heiskari markkinoi Juvaa: "Tutustun Juvan palveluihin, maisemiin ja ihmisiin"

Juvaa markkinoidaan some-kanavilla. Markkinointikanavina ovat sosiaalisen median sivustot.

Suomen Big Brotherin ja Selviytyjien voittaja Kristian Heiskari, 30, sanoo, että hänellä ei ennen viikonlopun olutfestareita ollut juurikaan kokemusta eikä ennakkokäsityksiä Juvasta. Viikonloppu sateesta huolimatta muokkasi mielipiteen positiiviseksi.

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Mainos: Mediatalo Keskisuomalainen

Vaalimainoksesi mukana bussimatkoilla ja aamupalapöydissä

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Länsi-Savon sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Lansi-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Kymensanomat.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi