Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Mikkeliläinen Nina Lahtinen, 33, perusti oman vaatebrändin – Ensimmäisen malliston vaatteet luottavat suomalaiseen työhön, laadukkaisiin materiaaleihin ja värianalyysiin

Ruusa Designin käyttämä värianalyysi on pukeutumisen menetelmä, jossa katsotaan tietylle ihmiselle luontaisesti sopivat värit hänen ihonsävynsä mukaan. Nina Lahtinen haluaa tuoda 80-luvun hitin takaisin.

Viime kesänä mikkeliläinen Nina Lahtinen, 33, sen keksi. Hän perustaisi oman vaatebrändinsä. Takana oli vuoden verran opintoja muotimarkkinoinnista ja pitkään jatkunut kiinnostus vaatteisiin.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Länsi-Savon sisällöt.

Tilaa 6 kk 5,90 €/kk Tilaa 2 kk 15 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Lansi-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Kymensanomat.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi