Jukurien vaihtoaitioon ei pääse rahalla – "On pidettävänä pöhinää joukkueen ympärillä muulla tavoin"

Mikkelin Jukurien markkinointi- ja tapahtumakoordinaattori Mika Aro haluaa, että joukkueesta puhutaan kaupungilla.

Jääkiekon SM-liigajoukkueet ovat joutuneet miettimään uusia markkinointikeinoja, kun koronasta johtuvien rajoituksien takia Liigassa pelataan useita kierroksia ilman yleisöä. Seurat ovat muun muassa huutokaupanneet vähäisiä yleisöpaikkojaan ja viime viikolla Lahden Pelicans kauppasi KalPa-otteluun valmentajanpaikkaa 100 000 eurolla.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Lansi-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Kymensanomat.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi