Hotellihuoneessa täytyy olla hienompaa kuin kotona – "Huoneen pitää olla sellainen, ettei asiakas lähde sieltä kuin repimällä", määrittelee sisustusarkkitehti Jaakko Puro

Hotellinjohtaja Satu Järvelä sanoo, että asiakkaalle pitää tulla vau-efekti heti, kun tämä avaa hotellihuoneen oven.

Hotellihuoneko tylsä ja mitäänsanomaton? Ja samanlainen, menitpä minne hyvänsä?

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Lansi-Savo.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Esaimaa.fi-, Ita-Savo.fi-, Kouvolansanomat.fi- ja Kymensanomat.fi-verkkopalvelut, näköislehdet ja sovellukset
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi